fredag 12. mars 2010

BRIDGE CONSTRUCTION

I dette delemne " Tenkeverktøy 2", har jeg prøvd meg på Bridge Constuction. Dette er et spill der man skal bygge broer over elver. Man har også en viss sum til rådighet som man må holde seg innenfor.
Det er nok mange som bør være glade for at jeg ikke har med brobygging å gjøre. Dette var ikke lett. Jeg vet ikke hvor mange broer som raste sammen for meg, men selvfølgelig har jeg ikke bilder av dem. Det tok meg ganske lang tid før jeg fikk det til. Under her har jeg limt inn de broene som JEG har konstruert. Jeg kan ikke si annet enn at jeg er stolt av meg selv:) Jeg har prøvd meg på nivå 2 og oppover.




2 kommentarer:

  1. Flotte bruer, du har mer tålmodighet enn meg ser jeg. Jeg mistet interessen etter et antall kræsjede bruer. Jeg vil tro at dette spillet vil appelere til elever med konkurranseinstinkt, for du må ha guts for å stå på etter x antall knuste bruer.

    SvarSlett
  2. Eg må seie meg einig med Guri her at du må ha kjempetolmod. Eg fekk rett og slett ikkje ei bru som var heil,og tenkjer at det er godt ikkje har den jobben i samfunnet. Eg ligg litt etter med bloggskrivinga mi, så det er veldig kjekt å lese dei som heng med heile tida.

    SvarSlett