fredag 12. mars 2010

GOOGLE NETTSTEDER

I øvingsoppgave 9.3 skulle vi opprette og prøve ut Google nettsted. Første gang jeg prøvde, var det mye som ikke fungerte. Jeg klarte å opprette startsiden, men det var umulig å legge til noe i sidefeltet. Etter å ha slettet hele siden, prøvde jeg å opprette siden på nytt. Da var det umulig å komme inn. Jeg tror det var noe feil med programmet, for det gikk nesten en uke før jeg klarte å opprette en ny side. Snakket med andre som også ikke kom inn.

Når jeg nå har kommet inn og fått opprettet et nettsted, syntes jeg denne tjenesten var flott:)
Dette var et fint verktøy som vi kan bruke i undervisningen. Her kan vi opprette en nettside som vi kan dele med andre, alle eller ingen. Her kan man skrive tekst, legge til bilder, filmer samt legge til vedlegg. Denne siden er fin å bruke i et prosjekt.

Her kan du se hvordan det gikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar